top of page

Viktig informasjon ved bestilling

Generelt
En bestilling er ikke bindende før bekreftelse fra Vennesla Catering foreligger. Bestillingen er, etter bekreftelse fra Vennesla Catering, bindende for begge parter. 


Endring av antall
Antall gjester kan justeres til 1 dager før selskapet. Om justeringen ikke er mye så ta kontakt så ordner vi det. Maten vil bli levert til antallet som det betales for.


Henting av mat
Catering  kan hentes, ferdig anrettet og pyntet på fat, fra Lundeveien 36, 4700 Vennesla, i lokalene til Liebermanns butikkutsalg og betales i kassen der. Avtaler utenom Liebermans åpningstider ringer du 46 15 56 56 ved ankomst for kontakt med utleveringen på parkeringsplassen til venstre av bygget.
 

Maten er pakket på fat med plastfolie dekket over maten. Det er plass til 5 fat i en termokasse som utgjør 60 smørbrød. Termokassen hjelper å holde maten nedkjølt men til begrenset tid under transport og ellers oppbevaring. Skal maten oppbevares over lengere tid må de på kjøl i ca 4 grader. Kassene måler ca 90x50x30cm.


Levering av mat
Vi leverer på døren på bestilling og etter kapasitet. Eksakt leveringstidspunktet avtales før levering, men et ønsket at et tidsvindu skal alltid oppgis. Vi garanterer at maten er kunden i hende i god tid før selskapet. Det er en forutsetning at kunden er tilstede ved levering, hvis ikke vil maten bli etterlatt på leveringsadressen for kundens regning og risiko.

Normal utkjøring skjer mellom 10 -17 mandag-lørdag. Søndager har vi begrenset kapasitet til utkjøring, kontakt oss på telefon/epost ang avtale for levering på søndager.

Levering alle dager: kr 99,- for inntil 3 km fra våre produksjonslokaler. Tillegg pr kilometer utover dette: kr. 20,- pr km.
 

MERK: Vi kjører normalt ut til Vennesla, Mosby/Strai, Øvrebø og Hægeland. Ved levering til Iveland, Birkenes, Kristiansand Vest/Øst vurderes lengde og tidsforbruk og det tilkommer et ekstra leveringsgebyr.


Retur av kasser og fat
Alle våre retter kommer pent anrettet på plastikkfat og i spesialkasser av isopor, som vi låner ut gratis til våre kunder. Både fat og kasser skal returneres til oss innen 5 dager etter vår leveranse. Alle utlånte brett og kasser blir loggført og opptelt ved retur. Ved retur vil vi gjerne at fatene er frie for matrester og satt tilbake i kassene.


Betaling

Ved henting i butikkutsalget til Liebermann bakeri betales det i kassen.

Ved henting utenom åpningstider etter avtale kan det betales med VIPPS til nummer #15387 eller kontant

Vi utsteder faktura til epostadresse kun etter forhåndsavtaler . Faktura har 5 dagers betalingsfrist. Det belastes et fakturagebyr på kr. 65,- pr. bestilling.


 

Klage/reklamasjoner
Dersom man ønsker å klage på produkter levert fra Vennesla Catering, skal det gjøres snarest. Henvendelser kan gjøres på telefon 46 15 56 56 i vår åpningstid 08 – 16 eller per epost. En epost med tidsmerking vil bli ansett som en henvendelse i tide. Vennesla catering tar ikke ansvar for behandling og lagring av leverte produkter etter avhending, og eventuell feil oppbevaringstemperatur eller skjødesløs håndtering står for kundens regning.


Uforutsette avlysninger fra Vennesla Caterings side grunnet smitteutbrudd
Ved smitteutbrudd av smittsomme sykdommer blant våre ansatte på vårt kjøkken (f.eks covid-19) er Vennesla Catering ikke erstatningspliktig ovenfor kunde om smitteutbruddet medfører at Vennesla Catering ikke er i stand til å levere mat som avtalt med kunde.


FORCE MAJEURE
Vennesla catering kan ikke bære ansvar for forhold som ikke er eller kunne vært kontrollert på forhånd. Det kan ikke stilles erstatningskrav eller påberopes rabattering som følge av uforutsette hendelser og eventuelle problemer som måtte oppstå og forhindre produksjon, levering og lignende. Situasjoner som kan oppstå er f.eks trafikkrelaterte problemer, strømbrudd ved utendørs anlegg, tyveri av eiendom og lignende.

bottom of page